پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم نمود فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی شهرداری رباط‌كریم با آغاز افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها
Monday, April 29, 2024
categorytitle / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • time : 18:55
  • Date : Sat Feb 17, 2024
  • news code : 3237
رباط‌کریم با چهره‌ای متفاوت به استقبال نوروز ۱۴۰۳ خواهد رفت
نمود فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی شهرداری رباط‌كریم با آغاز افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها
دکتر اله‌یاری شهردار رباط‌کریم در جلسه شورای معاونین و مدیران: انشالله حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال که موجب حیرت دشمنان شد، با حضور در انتخابات پیش‌رو تکمیل شود و مجدد نشان دهیم که پای آرمان‌ها و اعتقاداتمان هستیم و تشویق و دعوت برای حضور در انتخابات وظیفه تک تک ما است.

اقدامات خوبی به حمدالله در ۴ ماهه اخیر با زحمت تمامی همکاران رقم خورد اما بایستی با تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر در تمامی حوزه‌ها تلاش کنیم و شهروندان همیشه با ابتکار و تلاش مضاعف در بخش‌های متنوع مواجه باشند.

خواست اصلی از من تمامی همکاران این است که در کمال آرامش و احترام با مردم برخورد کنند و خدمات مربوطه را ارائه کنند و جدای از کار و وظایف، بایستی اخلاق حسنه شاخصی برای معرفی ما باشد.

طی ماه‌های اخیر حوزه خدمات شهری فعالیت گسترده‌ای در راستای نظافت و آراستگی شهر انجام داد و انشالله از ماه آینده نیز فعالیت‌های عمرانی و حوزه معاونت فنی و عمرانی نیز نمود پیدا خواهد کرد و افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف آغاز خواهد شد.

طرح استقبال از بهار و نوروز ۱۴۰۳ برای ما بسیار حائز اهمیت است و بایستی تدابیر و برنامه‌‌ریزی‌های لازم در خصوص زیباسازی و آراستگی شهر در جوانب مختلف انجام گیرد تا شهر رباط‌کریم با چهره‌ای متفاوت به استقبال نوروز برود.

news source
اداره روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0