پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم سوق‌دادن بیشتر پروژه‌های عمرانی در مناطق كمتربرخوردار جای افتخار دارد
Monday, April 29, 2024
categorytitle / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • time : 15:53
  • Date : Sat Mar 16, 2024
  • news code : 3276
نگاه عدالت‌محورانه شورای اسلامی و شهرداری رباط‌کریم در توزیع خدمات
سوق‌دادن بیشتر پروژه‌های عمرانی در مناطق كمتربرخوردار جای افتخار دارد
مهندس غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران: امروز در آستانه سال جدید و در بهار قرآن، شهرداری رباط‌کریم عیدی بسیار خوبی به شهروندان شریف داده است و امروز ۱۷۳ میلیارد تومان پروژه امروز افتتاح و بهره‌برداری شد.

‍ (http://axnegar.fahares.com/axnegar/aa76e257b692ceedbec93.jpg) نگاه عدالت‌محورانه شورای اسلامی و شهرداری رباط‌کریم در توزیع خدمات/ سوق‌دادن بیشتر پروژه‌های عمرانی در مناطق کمتربرخوردار جای افتخار دارد



 ما از همراهی، تعامل و یکدستی مسئولان و مدیران رباط‌کریم انرژی می‌گیریم و انشالله خدمات صادقانه به شهروندان مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد و روز به روز شاهد خدمات بیشتر در شهر باشیم.

 اینکه امروز می‌بینیم بیشتر پروژه به سمت مناطق کمتربرخوردار و محروم رفته، جای مباهات و افتخار دارد که این بدان معنی است که خدمتگذاران مردم رباط‌کریم در شورای اسلامی و شهرداری تلاش دارند تا تمام مناطق را با يک نگاه ببینند و با نگاه عدالت‌محور خدمات را در مناطق کمتر توسعه‌یافته تکمیل کنند.

کمبودها و ضعف‌ها قطعا وجود دارد اما اینکه این مسائل شناخته شده و سعی شده در کوتاهترین زمان پروژه‌ها افتتاح شود، موجب ایجاد امید و خرسندی در دل شهروندان می‌شود که این وظیفه ما را نیز در کمک و همراهی در راستای توسعه رباط‌کریم دوچندان می‌کند.

news source
اداره روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0