پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم بازگشایی‌هایی جدید شبكه معابر با ۱۰ پروژه شاخص و پرمطالبه
Monday, April 29, 2024
categorytitle / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • time : 15:54
  • Date : Sat Mar 16, 2024
  • news code : 3277
پرده پایانی سلسله افتتاح‌ پروژه‌های عمرانی شهرداری رباط‌کریم در اسفند
بازگشایی‌هایی جدید شبكه معابر با ۱۰ پروژه شاخص و پرمطالبه
دکتر حمیدرضا اله‌یاری، شهردار رباط‌کریم: به حمدالله امروز برابر وعده به مردم خوب رباط‌کریم برای افتتاح پروژه‌ها، ۱۰ پروژه عمرانی بازگشایی معابر به ارزش ۱۷۳ میلیارد تومان افتتاح شد که از حیث بازگشایی گره‌های ترافیکی، خروج محلات از بن‌بست و رفع نقاط حادثه‌خیز حائز اهمیت بود.

رمپ و لوپ و ورودی شهرک خانه یکی از نقاطی بود که بسیار حادثه‌خیز بود و در امتداد این پروژه جاده شهدا بود که با مشارکت فرمانداری شهرستان به انجام رسیده بود و همچنین در پروژه اتصال محله کیکاور به آزادراه تهران-ساوه محله از بن‌بست خارج شد.

بلوار دانشجو نیز توسط شهرداری از راه و شهرسازی تحویل گرفته شد که با توجه قرارگرفتن سایت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن و ۲ دانشگاه در آن محدوده، با اجرای رفیوژ میانی این بلوار به طول یک کیلومتر و برچیدن نیوجرسی‌های قدیمی، منظر شهری بسیار آراسته و نقاط بی‌دفاع شهری در حوزه روشنایی رفع شد.

در پروژه بازگشایی خیابان مفتح به گلباغ نیز، محله فرهنگیان نیز از بن‌بست خارج و مشکلات ترافیکی رفع خواهد شد و همچینن در پروژه خیابان ۲۵ متری بازارک و امامزاده محمدتقی(ع)، اقدامات مختلفی همچون تملک، بازگشایی، تعریض و بهسازی صورت گرفت و انشالله در سال جدید نیز درصدد هستیم بعد از خیابان امامزاده و در محله رباط قدیم نیز تملکات و بازگشایی‌ها تداوم داشته باشد.

news source
اداره روابط عمومی
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0