پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم با روحیه و تفكر بسیجی توانسته ایم در خیلی از زمینه ها به موفقیت برسیم
جمعه, 10 فروردين 1403
عنوان گروه خبري / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • ساعت : ۱۶:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ 
  • کد خبر : ۲۶۸۴
غفاری :
با روحیه و تفكر بسیجی توانسته ایم در خیلی از زمینه ها به موفقیت برسیم
به مناسبت هفته بسیج ، شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی و معاونین شهردار رباط کریم با سرهنگ پاسدار شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رباط کریم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم ، به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج.  
یونس غفاری ، شهردار رباط کریم بهمراه رئیس و اعضای شورای اسلامی و معاونین خود ، با حضور در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهرستان رباط کریم با سرهنگ پاسدار شهیری فرمانده سپاه رباط کریم دیدار و به تجلیل از زحمات و حضور موثر این مجموعه در سطح شهر و شهرستان پرداختند.
 مهندس یونس غفاری در این دیدار با اشاره به تفکر و روحیه بسیجی که علل بسیاری از موفقیت ها در سطح کشور در زمینه های مختلف بوده است ، گفت : دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی که کرده بودند ، سعی داشتند ، امنیت کشور را دچار خدشه کنند و شاهد بودیم با تفکر بسیجی این فتنه بزرگ هم خاموش شد .
وی با اشاره‌ به نقش سازنده فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم در تمام مسایل شهرستان اظهار داشت : از نزدیک شاهد هستم ، جناب سرهنگ شهیری خیلی از مسائل شهری و شهرستانی را شخصا پیگیری می کند تا این مسایل حل شود و با همین تفکر بسیجی که ایشان دارد و در مجموعه سپاه شهرستان حاکم است و از سوی دیگر تفکر بسیار خوب مردم دیار کریمان ، شاهد بودیم ، شهرستان رباط کریم کمترین آسیب را در غائله اخیر به خود دید .
غفاری در ادامه افزود : در مجموعه مدیریت شهری به تمام معاونین ، مسئولین واحدها و کارکنان این مهم‌ را تاکید کرده ام با روحیه و تفکر بسیجی در عرصه خدمت به مردم حاضر شوند،  چرا که بسیاری از موفقیت ها در زمینه های مختلف مرهون داشتن تفکر بسیجی است .
در ادامه این دیدار رییس و اعضای شورای رباط کریم در صحبت های جداگانه از زحمات شبانه روزی و بی منت بسیجیان در عرصه امنیت و خدمات صادقانه این عزیزان در زمینه های مختلف در سطح شهر و شهرستان قدردانی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سرهنگ پاسدار شهیری هم در این دیدار عنوان کرد: امروز شهرداری ، اعضای شورای شهر و دستگاه‌های خدمات رسان در موفقیت نهادهای امنیتی ، انتظامی ، سپاه و بسیج نقش دارند ، چرا که تعامل ، همکاری بسیار خوبی با این مجموعه ها دارند .
وی در ادامه اظهار داشت : شهردار رباط کریم در خصوص نهضت زیباسازی بسیار درخشان ظاهر شده و از موفق ترین اقدامات‌ شهردار و اعضای شورای شهر رباط کریم بحث زیباسازی می باشد .

 فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان رباط کریم تعامل ، همکاری و پشتیبانی مناسب شهردار و اعضای شورای شهر از سپاه و‌ دیگر نهادها را از دیگر اقدامات موثر دانست و گفت : در این خصوص هم انصافا شاهد پشتیبانی ، تعامل و همکاری شهردار و اعضای شورای شهر هستیم .
وی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار رباط کریم اظهارداشت: شهردار رباط کریم در خصوص تبلیغات محیطی و بحث فضاسازی شهری در ایام و مناسبت های مختلف بسیار درخشان ظاهر شده که باید از ایشان تشکر کنم.

photo_۲۰۲۲-۱۱-۲۳_۲۰-۳۵-۵۵.jpg

photo_۲۰۲۲-۱۱-۲۳_۲۰-۳۶-۰۶.jpg

photo_۲۰۲۲-۱۱-۲۳_۲۰-۳۶-۰۲.jpg

 

منبع خبر
اداره روابط عمومی شهرداری رباط کریم
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0