پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم طراحی ، ساخت ، مونتاژ و نصب تابلوهای جهت نمای ترافیكی با رعایت استانداردها و ضوابط فنی
جمعه, 10 فروردين 1403
عنوان گروه خبري / معاونت حمل و نقل .
  • ساعت : ۰۹:۳۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ 
  • کد خبر : ۲۸۷۳
طراحی ، ساخت ، مونتاژ و نصب تابلوهای جهت نمای ترافیكی با رعایت استانداردها و ضوابط فنی
علائم هدایت مسیر یا راهنمای مسیر از مؤثرترین و مهم ترین تابلوهایی هستند که زیرمجموعه تابلوهای اخباری محسوب شده و با هدف مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر به منظور کاهش زمان سفر و دستیابی آسان تر به مقصد در محل های مناسب نصب می گردد.

مهندس یاراحمدی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در همین راستا اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری رباط کریم طراحی ، ساخت ، مونتاژ  و نصب تابلوهای جهت نمای ترافیکی را با رعایت استانداردها و ضوابط فنی آغاز کرده و در روزهای آتی در تمامی نقاطی که نیاز به نصب و یا تعویض تابلوهای مسیریابی باشد از این تابلوها استفاده خواهد کرد.
وی ادامه داد: اهمیت تمامی تجهیزات ترافیکی انکار ناپذیر است ولی در این میان نصب تابلو های ترافیکی از اهمیت بالاتری برخوردار هستند. عدم وجود این تابلوها در مسیر های پر پیچ و خم و جاده ها می تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد.
یاراحمدی افزود: در این میان اهمیت کیفیت این تجهیزات را نباید نادیده گرفت. از آنجایی که تولید کنندگان متعددی به تولید و ارائه این گونه تجهیزات می پردازند، هنگام خرید تابلو ها و علائم ترافیکی باید به برند ارائه دهنده و کیفیت بالای محصولات نیز توجه نمود که در همین راستا شهرداری رباط کریم طی برنامه ریزی های انجام شده اقدام به  طراحی، ساخت و مونتاژ تابلوهای جهت نما با رعایت استانداردها و ضوابط فنی نمود که امیدواریم مورد رضایت شهروندان محترم قرار گیرد.

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0