مهندس برزا با اعلام این خبر گفت: این اقدامات شامل خارج کردن رسوبات، زبالهها و پسماندهای تجمعیافته در کانالهای آب است که هم اکنون توسط عوامل معاونت خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می توانند با رعایت بهداشت محیط زیست، از ریختن زباله و نخاله در مجاری آب، در حفظ پاکیزگی این کانالها و آراستگی شهری در کنار ما باشند.