پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم حقوق شهروندی اجازه بی‌توجهی به تضییع حق عمومی را نمی‌دهد
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
عنوان گروه خبري / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • ساعت : ۱۱:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ 
  • کد خبر : ۳۲۸۴
آغاز اقدام جدی شهرداری رباط‌کریم برای ساماندهی قانونی سد معابر شهری
حقوق شهروندی اجازه بی‌توجهی به تضییع حق عمومی را نمی‌دهد
شهردار رباط‌کریم با اشاره به آغاز فعالیت منسجم گشت‌های انضباط شهری به منظور ساماندهی، کنترل و نظارت بر سد معابر، گفت: شهرداری به هیچ‌وجه مخالف اشتغال و درآمدزایی بساط‌گستران و کسبه نیست اما از طرفی با حقوق شهروندی روبرو هستیم که این مسئله موجب ترافیک و مشکل تردد حتی در پیاده‌روها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی رباط‌کریم، دکتر حمیدرضا اله‌یاری شهردار رباط‌کریم در بازدید از گشت‌های انضباط شهری اظهار‌کرد: بنابر وعده به شهروندان به منظور جمع‌آوری و ساماندهی موارد سدمعبر شهری، اقدامات و مجوزات حقوقی لازم اخذ شد و اکیپ‌های ساماندهی سد معبر شهرداری طی روزهای آینده بنابر ضوابط و مقررات قانونی در سطح شهر فعال خواهند شد.

وی افزود: بارها عرض کردیم که شهرداری به هیچ‌وجه مخالف اشتغال و درآمدزایی بساط‌گستران و کسبه نیست، اما از طرفی با حقوق شهروندی روبرو هستیم که این مسئله موجب ترافیک و اختلال در تردد حتی در پیاده‌روها می‌شود.

شهردار رباط‌کریم بیان‌کرد: امیدواریم از اردیبهشت‌ماه با ساماندهی صورت‌گرفته تردد در معابر و پیاده‌روها به صورت روان‌تر صورت گیرد و هم از نظر سیما و منظر شهری یک چهره خوبی به خود بگیرد و در راستای تحقق شعار «رباط‌کریم شهر آراستگی و نشاط شهروندی» گام برداریم.

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0