پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم همفكری و تعامل مدیریت شهری در راستای ثبت سالی درخشان در توسعه رباط‌كریم
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
عنوان گروه خبري / روابط عمومی(حوزه شهردار) .
  • ساعت : ۰۷:۳۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ 
  • کد خبر : ۳۲۹۷
‍ نشست مشترک شهردار و اعضای پارلمان شهری رباط‌کریم
همفكری و تعامل مدیریت شهری در راستای ثبت سالی درخشان در توسعه رباط‌كریم
دکتر اله‌یاری شهردار رباط‌کریم امروز به همراه معاونین و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رباط‌کریم دیدار کردند و در خصوص مسائل و موضوعات مختلف شهری تبادل نظر و گفتگو شد.

علی بهارلو رئیس شورای اسلامی رباط‌کریم در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر اله‌یاری و تیم مدیریتی شهرداری گفت: نگاه متوازن شهردار در حوزه‌های مختلف بسیار عالی است ، خدا را شاکریم عملکرد خوب شهردار که حاصل انتخاب، همکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی در چند ماه اخیر بوده، مورد اقبال و رضایت شهروندان قرار گرفته است و مطمئنا ما نیز در سال جاری در کنار مجموعه شهرداری در جهت پیشرفت شهر خواهیم بود.

دکتر اله‌یاری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌ها و همراه‌های اعضای شورای اسلامی، بیان‌کرد: کمک ها و همفکری اعضای شورا همیشه همراه ما بوده و الحمدالله در سال گذشته با کمک تمام عزیزان اتفاقات خوبی در راستای شعار رباط کریم شهر آراستگی و نشاط شهروندی افتاد و همواره به دنبال این هستیم که کهن‌شهر رباط‌کریم در جایگاه اصلی خود در استان تهران دیده شود.

شهردار کهن شهر رباط در پایان این دیدار تصریح‌کرد: انشاءالله در سال جاری مجموعه کاملی از پروژه‌های زیربنایی و عمرانی در بخش‌های مختلف تقدیم شهروندان شریف خواهد شد و جهش بزرگی در ارتقا سرانه‌ها اتفاق خواهد افتاد.

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0