به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم؛ مهندس صیفی با بیان اینکه پلهای ارتباطی شهروندان و شهرداری تاثیر بسیار زیاد و اهمیت والایی دارد، گفت: سامانه ۱۳۷ به نوعی تلفن فوریتی است که در تماس با آن طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت به پیامها رسیدگی میشود و اگر طی این زمان رسیدگی لازم صورت نگرفت، مخاطب میتواند پیام خود را به ۱۸۸۸ که یک نوع سامانه نظارتی است ارجاع دهد.
سکاندار مدیریت شهری توضیح داد: بیشترین میزان تماس با سامانههای شهری از طریق تماس تلفنی بوده و با گسترش شبکه های مجازی هم اکنون پیامها از طریق این شبکهها نیز انتقال داده میشود.
سرپرست شهرداری رباط کریم با بیان اینکه امروزه فعالیت نهادهای خدمتگزار در جامعه متکی به مشارکت شهروندان است و محقق شدن طرحهای شهری بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست، از بروزرسانی مرتب این سامانه توضیحاتی ارائه نمود و گفت: بیشترین پیامهای شهروندان به حوزههای شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری مربوط میشود، لذا این سامانه از امروز فعالیت خود را آغاز نموده و با تلاش همکارانم در حوزه فناوری اطلاعات، به مرور زمان امکانات مناسبی به آن اضافه خواهد شد تا روزی که یک شهر الکترونیکی فعالی تقدیم اهالی دیار کریمان شود.