پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم بازدید سرپرست شهرداری رباط كریم از خیابان مصلی بمنظور حل مشكلات ترافیكی و پارك خودروها
دوشنبه, 24 ارديبهشت 1403
عنوان گروه خبري / سازمان حمل و نقل . معاونت حمل و نقل .
  • ساعت : ۱۲:۳۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ 
  • کد خبر : ۳۱۰۱
بازدید سرپرست شهرداری رباط كریم از خیابان مصلی بمنظور حل مشكلات ترافیكی و پارك خودروها
لزوم استفاده از راهکارهای نوین برای رفع مشکل ترافیکی مرکز شهر
سرپرست شهرداری رباط کریم گفت: برای رفع مشکل ترافیک و معضل کمبود جای پارک در مرکز شهر باید به دنبال راهکارهای نوین باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم  ، مهندس صیفی سرپرست شهرداری رباط کریم در حاشیه بازدید از خیابان مصلی اظهار کرد: با توجه به وجود مراکز تجاری در مرکز شهر، خیابان مصلی نیز جزء پرترددترین مناطق شهری محسوب می‌شود، به‌طوری که همواره مشکلات جای پارک خودروها وجود دارد.
وی ادامه داد: نظم‌بخشی و تسهیل در رفت‌وآمد خودروها با حجم ترافیکی بالا، تلاش مضاعف نیروهای پرتلاش راهور در مرکز شهر را می‌طلبد.
صیفی افزود: برای رفع مشکل ترافیک و کمبود جای پارک در مرکز شهر باید به دنبال راهکارهای نوین همچون احداث پارکینگ و ایجاد پارکینگ‌های اشتراکی باشیم .
سرپرست شهرداری رباط کریم با تاکید بر حساسیت محدوده مرکز شهر گفت: با توجه به اهمیت نظم بخشی تردد در خیابان‌های منتهی به مرکز شهر، از نیروهای پرتلاش راهور استفاده می‌شود و حضور پررنگ نیروهای خدوم راهور می تواند مشکلات را تا حدود بسیاری حل نماید .
وی در پایان بیان کرد: در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری همواره به دنبال اجرای پروژه‌های علمی در راستای رفع مشکلات ترافیکی شهر هستیم و به‌زودی اقدامات جدیدی در سطح منطقه و برخی دیگر از مناطق منتخب به صورت آزمایشی اجرا خواهیم کرد .

 

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0