پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهرداری رباط کریم پرداخت به موقع عوارض نوسازی تاثیر بسزایی در رشد خدمات شهری دارد
سه‌شنبه, 25 ارديبهشت 1403
عنوان گروه خبري / معاونت برنامه ریزی .
  • ساعت : ۲۱:۳۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ 
  • کد خبر : ۳۱۹۵
پرداخت به موقع عوارض نوسازی تاثیر بسزایی در رشد خدمات شهری دارد
مسئول واحد نوسازی شهرداری رباط کریم گفت: پرداخت به موقع عوارض نوسازی توسط شهروندان تاثیر بسزایی در رشد و ارایه خدمات شهری توسط این شهرداری به شهروندان را دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر رباط کریم: امیر ناصری افزود: با توجه به توزیع فیش های نوسازی مربوط به منازل شهروندان رباط کریم توسط عوامل اجرایی این شهرداری خواستار همکاری و مساعدت شهروندان رباط کریمی در پرداخت به موقع عوارض با توجه به تاریخ مندرج در فیشها هستیم.
وی به شرایط خاص و موقعیت جغرافیایی شهرستان رباط کریم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به پیشینه تاریخی قرار داشتن فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و تردد مسافران در این شهر، رشد و پیشرفت هر چه بیشتر رباط کریم از دغدغه های اصلی مدیریت این شهر است .
ناصری به منابع محدود درآمد شهرداریها اشاره کرد و ادامه داد: عوارض نوسازی یکی از منابع درآمدی پایدار شهرداریها میباشد که شهروندان با پرداخت به موقع آن، کمک شایانی به عمران و آبادانی شهرها خواهند داشت
وی با تاکید بر ابلاغ فیشهای عوارض سالیانه نوسازی به شهروندان رباط کریم: گفت فیشهای مذکور تا پایان سال جاری مهلت پرداخت دارند که شهروندان میتوانند با پرداخت به موقع از 10% جایزه خوش حسابی بهره مند شوند.
ناصری عنوان کرد: در صورت عدم پرداخت عوارض در زمان تعیین شده مالکین ملزم به پرداخت %۹ زیان دیرکرد در سال آتی خواهند شد.
وی در پایان ضمن سپاس از مردم رباط ،کریم خواستار همکاری بیشتر شهروندان با مدیریت شهری و عوامل زیر مجموعه در راستای رشد و توسعه شهری این شهرستان شد.

"روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری و شورای اسلامی رباط‌کریم"

منبع خبر
اداره روابط عمومی
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0